شماره خبر : 373
   تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۱
نسخه چاپی : 
عنوان خبر:
۷هزار میلیارد تومان صرفه‌جویی مدیریت مصرف برق در تابستان ۹۸
 
 

محمدحسن متولی‌زاده در نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی شرکت‌های زیرمجموعه صنعت برق که به‌منظور ایجاد هماهنگی و تبادل تجارب برای گذر از پیک تابستان۹۹ در شرکت توانیر برگزار شد، افزود: پوشش صد درصدی برق در بخش شهری و روستاهای بالای ۲۰ خانوار در شرایطی محقق شده که برق‌رسانی همگانی تا سال ۲۰۵۰ میلادی یعنی ۳۰ سال آینده در برنامه جهانی قرار گرفته و نشان از پیشتازی صنعت برق کشور در دنیا دارد.

وی با تاکید بر پیشتاز بودن صنعت برق در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف که با نگاه تشویق محور طی تابستان امسال اجرا شد، با پرداخت رقمی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد تومان پاداش همراه بود که درصورت عدم اجرای این برنامه، باید ۷ هزار میلیارد تومان برای خرید برق هزینه می‌کردیم یا خاموشی اعمال می‌شد و لذا با یک بیستم هزینه توانستیم تابستان را به‌خوبی به پیش ببریم.

مدیرعامل توانیر در دست گرفتن ابتکارعمل را از دلایل موفقیت صنعت برق عنوان کرد و با قدردانی از زحمات و تلاش‌های همکاران روابط عمومی مجموعه برق کشور افزود: روابط عمومی‌ها باید در شرکت‌ها پیشگام باشند و با در دست گرفتن ابتکار عمل و بهره‌گیری از روش‌های نوین اطلاع‌رسانی و آموزش، نقش خود را به عنوان روابط عمومی‌های تسهیل‌گر ایفا کنند.

به گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو، متولی‌زاده اطلاع‌رسانی به مردم درخصوص چگونگی تولید و توزیع برق را وظیفه روابط عمومی‌ها دانست و با اشاره به برپایی مسابقه مدیریت مصرف بین استان‌های مختلف در تابستان آینده، اظهارداشت: از روابط‌عمومی‌ها انتظار داریم همانند بخش فنی پیشتاز باشید و به‌ویژه با بهره‌گیری از ابزارهای نوین و نیروهای مبتکر و خلاق کشور، روی موضوع استارتاپ‌ها متمرکز شوند.